לא צריך ידע טכני, אנחנו נלמד איך לבנות דפי נחיתה באמצעות בונה האתרים של אלמנטור בוורדפרס, שהיא מערכת שלא מצריכה ידע טכני או ידע בקוד. מספיק לעשות את מה שנראה בישעורים כדי לחסוך 1500 שקלים בשביל לשלם למישהו שיבנה לנו דף נחיתה
תחום הפרסום בגוגל זה תחום שרק מתי שמייסמים אותו אפשר להבין, וכמובן תמיד יהיה בו מה ללמוד, אבל ברגע שתכיר את מערכת הפרסום של גוגל, תמיד אפשר גם להפוך את זה לעסק שלך, ולפרסם בעלי עסקים אחרים!
לא יודע אם תאהב את הקורס? קודם כל קפוץ פנימה ל14 ימים, ואם לא התחברת לתחום תוך התקופה הזאת אני מחזיר לך את הסכום שעליו שילמת…
אני מעדיף שקודם תתנסה ושבסוף התהליך תהיה מרוצה גם אם לא עבד בינינו.
אם אתה מחפש את הכפתור הזה שלוחצים עליו ומביא לך כסף, זה לא בשבילך! מדובר פה על מקצוע שלם ובגלל זה צריך לדעת איך לבנות את התהליך ואת המשפך השיווקי כדי להכניס אנשים רלוונטים לדף הנחיתה, לגרום להם לרכוש או להשאיר פרטים ולשווק להם. הכל תלוי במה אתה מוכר, כמה תשקיע על תקציב פרסומי וכמה עולה כל מוצר.
אני ממליץ לא להתחיל לשווק את העסק אחרי הקורס- אלא בזמן הקורס! אני בדעה שמי שיצליח זה מי שיישם את התכנים של הקורס בזמן הקורס כשהידע שהוא קיבל עדיין טרי!
ברגע שאנשים מגיעים אליך מחיפוש בגוגל, הם הרבה יותר מוכנים לקניה, ולכן שיחת המכירה היא קלה יותר. אם המשפך השיווקי שלך מספיק טוב כמו שנלמד בקורס, תוכל לסלוק גם בלי שיחת מכירה. בכל מקרה יש מודול שלם לבניית תסריט שיחה, מכירות והשפעה ושכנוע במיוחד בשביל להעלות לך את הביטחון בקשר למכירת המוצר.
שאלה מצויינת, ודווקא על השיעור הזה יש שיעור שלם. בשביל זה יש את השיעור שמסביר איך אפשר להוריד את הדוחות של גוגל בהתאם למילות החיפוש ואז לדעת טווח של מחיר שיעלה כל קליק (במידה ועשית עבודה טובה לפי מה שנלמד, גם אפשר להגיע לסכומים קטנים יותר עבור כל קליק).
אם מילת מפתח עולה 5 שקלים לקליק, אבל המוצר שלך מכניס לך 10 שקלים האם זה שווה? החלטה שלך בהתאם לשאר העבודה שיש לך על המוצר.
יש לי לקוחות שהם עורכי דין, שקלים יכול לעלות להם 100 שקלים, שזה הרבה, אבל בסופו של דבר עסקה איתם יכולה להכניס להם כמה אלפי שקלים- כל אחד צריך לחשוב על זה בהתאם לעסק שלו.